tisdag

1kommentarer

Kl 6 vaknade jag av att en glad liten kille låg och snackade för fullt i sin säng <3 Fast med vad eller vem han bubbla med har jag ingen aning om, för stackaren har inte ens någon sängmobil ÄN.. Men jag har hört en liten tomtenisse viska att Tomten kommer med en på julafton ;-)
Och klockan sju var det dags att väcka 'stor'prinsen, tog tid och han låg och drog sig först i sängen i 10min och sen uppe på soffan i 10min.. Fast han somna tidigt igår! Vi alla somna tidigt. R slumra till när han skulle natta Max vid 7-tiden och när han vakna vid 8 igen så hade jag och Vincent somnat på soffan. Sen vakna jag vid 22:30 av att R låg och snarka i soffan brevid och så la vi oss i sängen istället, så man var ju lagom utvilad imorse!
Nej idag ska vi inte göra något vettigt alls, förutom att jag och Maximilian ska skotta här utanför när jag har hämtat honom på dagis.


Maximilian


Vincent

1 kommentarer

Anonym

08 Dec 2010 10:45

Är du säker på vem som är vem på kortena?

Kram fammis

Kommentera

Publiceras ej