torsdag

0kommentarer

Tack för alla krya-på-dig-Vincent-kommentarer, vad gulliga ni är! :) Nu är vi hemma igen och Vincent mår mycket bättre, men vi matar mindre och oftare för han kräks fortfarande lite. Men snart ska han nog klara av ett helt mål och kunna behålla det. Och nu har jag blivit sjuk..fast jag är förkyld. Har ont i hela kroppen, halsen, öronen ja överallt. Vi skulle ha haft gäster hit imorgon men vi fick tyvärr ställa in, känns jättetråkigt för jag hade sett framemot det! :( Så vi får mysa ensamma här imorgon, men det gör inget för har jag min familj hos mig så är jag glad! <3

Idag har barnens farmor, bonusfarfar och farbror Kim varit här.
Lika trevligt som vanligt och alltid så tråkigt när dom måste åka tillbaka hem till Norrköping igen.. Men men vi får ta och ses snart igen!

Nej nu ska jag göra färdigt efterätten som vi ska äta imorgon och sen ska jag nog lägga mig och titta på Victoria's secret fashion show..













Kommentera

Publiceras ej