torsdag

2kommentarer

Idag vaknade jag först av mig och barnen här hemma, kl 7. Så då flyttade jag över Maximilian till R's sida av sängen och sen gick jag upp och hämtade Vincent och la honom på min sida och jag själv la mig i mitten. Sen låg jag och tittade på nyheterna och myste mellan mina prinsar. Dom båda slog upp ögonen runt 8 och då gick vi upp och åt frukost. Eftersom M har varit hemma från dagis hela veckan så började han bli uttråkad här hemma så jag klädde på oss så gick vi ut och lekte och så gick vi på en liten promenad. När vi kom in igen bakade vi lite kakor  och nu ligger dom och vilar. Jag måste väcka Max så han inte är uppe alldeles för länge ikväll..



2 kommentarer

Jossan

03 Dec 2010 15:21

Hej! Tack, ja jag har nog inte förstått de. Men de blir så fint!!

jossan- mamma till aleksander

05 Dec 2010 18:19

heej, ja de gör aleks också. Den är från märket lamazee. Asså dem har så mkt roliga grejer. Finns bland annat på babyland. Puss

Kommentera

Publiceras ej