happyface

0kommentarer

Haha ni är ju för söta..nu blev jag riktigt glad när jag fick se en massa kommentarer såhär på morgonkvisten! :-D

M
ina grabbar gick upp vid halv 8 tiden idag och jag drog mig upp ur sängen runt halv 9.. Maximilian ligger och vilar nu och R har deckat i sängen och jag, jag sitter här och dricker kaffe och lyssnar på musik. Kan ni tänka er, imorgon börjar inskolningen på dagis, vart har tiden tagit vägen?! Kändes som att Max var pytteliten och bara låg i min famn och sov hela dagarna, det känns som att det var igår! Nu börjar han bli en 'stor' kille, med en väldigt bestämd vilja.. Men han kommer tycka att det är jätteroligt tror jag faktiskt, så den där klumpen i magen man hade när man fick hem papprerna om vilket dagis han skulle börja på är borta i alla fall..

Vi får väl hoppas också att han börjar prata lite mer snart..hehe. Ibland blir han så arg och frustrerad när han står och pekar och vill visa något och jag och R inte fattar ett smack om vad han menar, han drar oss i armarna och händerna och puttar på oss till det han vill visa, haha!

Nej nu ska jag fixa i ordning lite här hemma innan det är dags att röra sig till jobbet.. ciao!

Kommentera

Publiceras ej