Nyårsafton 2009

1kommentarer

Som jag skrev tidigare så skulle vi ha varit hos Martin och hans tjej, men dom var sjuka och Maximilian var snorig och grinig, så vi stannade hemma och bjöd över min Mamma och hennes kille istället. Vi bjöd på en 3-rätters middag, till förrätt blev det skagen toast, sen blev det potatisgratäng, fläskfilé med fetaost sallad till och till efterrätt gjorde jag en cheesecake med hallon och sen hade vi ost&kex vid sidan om. Det var i alla fall jättetrevligt! Vi spela spel och drack öl, vin och cider. Vid 12-slaget låg Max och sov, så då gick vi ut på vår altan och tittade på alla raketerna och skålade med skumpa. Vi kom i säng vid 2-tiden och dagen efter vaknade vi allihop kl 9, pigga och glada ;-)

Det togs tyvärr inga bilder, så ni får en gammal på våran lilla familj ;-)


1 kommentarer

Kusinen!

05 Jan 2010 15:38

Hej :-D

Självklart kan jag fota Maximilian. Men ni kommer väl på söndag på mitt kalas, så kan vi fota då?:-D

Kram<3

Kommentera

Publiceras ej