onsdag

0kommentarer

Idag var jag ledig, så då passade jag på att sova ut lite med mina två sjusovare.. Fast jag vaknade kl 9 och då tyckte jag att Maximilian också kunde gå upp! Han och R har sovit fram till 10-halv 11 dom senaste veckorna, så  nu blir det andra bullar för om en vecka börjar Max på dagis :-)
E
fter att vi hade klivit upp, ätit frukost, duschat och lekt lite så gick vi över till Martin Och Willy. Vi fikade och pratade medans barnen lekte så fint. Man märker att Willy tycker att det är roligt att leka med Max fast han är yngre, fast så stor skillnad är det ju inte..





Påväg till Willy :-)


N
är vi kom hem så var det nästan dags att börja med middagen, sen hann vi bara leka lite i Max rum, kolla lite barnprogram och sen decka han. Han sov ingen middag så han var jättetrött redan halv 7.. Men då vaknar han förhoppningsvis tidigt imorgon så han ställer om sig lite.
Nej nu ska jag kolla lite tv innan det är läggdags, klockan ringer 04:45 imorgon, urk..

Kommentera

Publiceras ej