sådan far sådan son ;-)

4kommentarer



Medans jag stod i badrummet där nere och skulle hänga upp tvätten så hoppade M upp på R's datorstol och satt sig och börja trycka på tangenterna och klicka med musen.. Sen när jag skulle ta bort honom därifrån så vart han skitförbannad för att han inte fick sitta mer (ungefär som med R va? ;-) ) hehe.


Idag har vi varit på dagis en timma igen och jag och Max kommer även att vara där en timma på måndag, sen ska jag börja lämna, han ska äta och förhoppningsvis vila där också.
Och imorgon fyller min far år, så då ska vi ut dit och åka pulka och äta mat, trevligt trevligt. På söndag tänker jag bara SLAPPA hela dagen, känner mig helt slut efter den här veckan och det känns inte som att jag har tagit det lugnt en enda sekund :-S Sen så är man ju ledig i 10 dagar nu, SKÖÖÖÖNT!!!

Nej nu ska jag forsätta och kolla Let's Dance!


4 kommentarer

faster

15 Jan 2010 21:39

Härligt att det går bra på dagis! Härligt att han redan fixar lite tjejer:-) Syns hos bror imorgon, Calle och jag kommer över. Kram och god natt

inger sjöblom

16 Jan 2010 12:29



Vad duktig Max verkar vara, snart meilar han nog till mig.kramen till er alla 3 Inger................

linnea

18 Jan 2010 17:51

gullig header :)

läs gärna min blogg med :)

Sandra

18 Jan 2010 22:33

Heheh.. ja visst var det sött =)

Max han sitter redan och "spelar", Hmm...?



=)



KRAM

Kommentera

Publiceras ej