nu börjar det bli jobbigt o vara på tjocken!

4kommentarer

Idag har jag och Maximilian varit på äventyrsbadet och haft jättekul! Även om det kändes för mig som om jag utförde ett stenhårt träningspass, hehe.. Han skulle promt(!) åka rutschkanan 20ggr på raken och sen tvinga han mig och sitta i den varma bubbelpoolen (vi satt där det INTE bubblade så ni behöver inte oroa er för att jag ska skaka om min bebis i magen!).
Nu har han blivit superduktig på att simma själv med badringen och vi tränade lite med armkuddarna också. Det börjar visa sig att det lönar att vi går dit och simmar med honom en gång i veckan :-)

E
fter att vi hade varit där i några timmar så gick vi hem och slängde i oss lite lunch, duschade en gång till och sen åkte vi och handla med min mamma och hennes kille. Köpte med lite fredagsmys till mig och prinsen. Fast han har redan somnat här på soffan, helt slut efter en dag med massa lek och skratt. Och jag känner mig helt mördbultad i kroppen, så jag ska hälla upp godisskålen och slänga mig på soffan och titta lite film.

Ha en bra fredagskväll allihopa! Puss

4 kommentarer

Sandra

30 Jul 2010 21:41

Vilken stor mage du har =)



Ja, det vore jätte kul om vi kunde ta och ses nån dag.

Killarna är ju i samma ålder också som dom går nog väldigt bra ihop. Dagisbarn också som dom är =)



Mysigt att vara på badhuset.. Men bubbelpool är ingen höjdare för mig. Jag och Tim var på spa och bubbla, det sluta med urinvägsinfektion blä

Första gången också..

Men men mysigt va det!



Hur ser eran nästkommande vecka ut?

kanske kan ses då?

Mamma

30 Jul 2010 21:58

Ha en trevlig Fredagskväll du oxå gumman!!

Puss o kram <3 <3

sara

31 Jul 2010 23:57

Var har du köpt tröjan du har på dig? :)

Jättesnygg!!!

Nina

01 Aug 2010 16:04

Snyggt!! :)

Kommentera

Publiceras ej