söndag

0kommentarer

Helgen har bara sprungit iväg som vanligt! Igår var vi på kalas i Järna och idag har vi varit ute hos min pappa, hur skönt som helst :-) R har slappat i hammocken och jag, pappa, Max och Dex har kollat på traktorer, matat karparna i dammen, ätit massor med jordgubbar och bara haft det mysigt i solen. Nu imorgon väntar ännu en arbetsvecka, den sista för R och näst sista för min del, sen får vi ha semester. Maximilian har sommarlov från dagis och ska vara hos min mamma hela veckan, vi kommer väl att äta middag ute hos dom, men det är ju ändå inte samma sak som att ha honom hemma..så jag kommer att sakna ihjäl honom.. Men till helgen ska vi åka iväg vi 3 och bara rå om varandra.

Nej nu ska jag och min stora älskling kolla film och passa på att bara vara vi själva, kan man också behöva ibland :-)

Kommentera

Publiceras ej