99 dagar kvar!

1kommentarer

Nu är det mindre än 100 dagar kvar innan bebisen är beräknad att komma, woho!
Och idag var det Max sista dag på dagis, så nu har han soooommarlooov och snart går jag och R också på semester. Ska bli så fruktansvärt skönt!

Dagarna rullar på som vanligt och idag var Maximilians faster förbi och sa hej, så otroligt gullig tjej :-) Vi åt vattenmelon och prata lite. Och jag måste ju berätta! Max har ju kissat några gånger på pottan och så (han brukar säga till och så tar vi av honom blöjan så får han kissa) Men idag tog han mig i handen och in till toaletten istället och så ville han att jag skulle hjälpa honom upp på toan och där satt han och kissa, min lilla kille börjar bli stor! Man blir så stolt :-) Han försökte göra nummer 2, men det hände inget så efter 5minuter gav vi upp och satte på blöjan igen, hehe.





1 kommentarer

emelie

08 Jul 2010 16:48

gossig kissemisse (A)

Kommentera

Publiceras ej