skäms på mig!

0kommentarer

Oj nu har 2 veckor sprungit iväg igen sen jag sist skrev..(!) Men det blir ju lätt så nu när sommaren börjar komma och man prioriterar att vara ute så länge det är varmt, istället för att sitta inne framför en dator :-P
Men vi mår bra förutom att Maximilian verkar ha fått någon pollen allergi, men det varierar lite från dag till dag. Och magen växer på :-) Nu börjar man också se utanpå magen hur det rör sig och sparkar och ibland får den lilla krabaten in rejäla sparkar, även om dom kommer att kännas mer sen, hehe..

Idag har vi varit ute hos min mamma och hälsat på, hon fyllde hela 43år, woho! Så vi fick massa god mat och fika och nu ligger min stora älskling i soffan och snarkar och min lilla älskling sitter här i mitt knä medans jag knappar på datorn.



Kommentera

Publiceras ej