lilla sjukling..

1kommentarer

Nu är våran lilla Maximilian sjuk, igen :-( I torsdags lämande jag Max på dagis runt 11-tiden som vanligt när jag jobbar kväll, men han hann bara vara där en liten stund för sen ringde dom efter mig och sa att han var hängig (var nog därför han inte protesterade och bråkade när ytterkläderna skulle på.. :-P), gick i alla fall och hämta honom igen och när vi kom hem tog jag tempen och han hade feber. Han sov i nästan 4 timmar och sen somnade han vid 7-tiden som han brukar, så han kände sig nog inte helt kry. Sen har det fortsatt så fram och tillbaka, men natten till söndagen fick han hög feber igen och sen dess har den nästan hållt i sig. Hostan börjar bli bättre i alla fall, så något positivt.. Men han får stanna hemma imorgon också från dagis och mysa med pappa istället.

Så i helgen har vi inte gjort många knop. Pappa och hans fru var förbi i lördags på en snabbfika och lämna ett tält, byxor och traktor som dom hade köpt till M. Max är helt galen i det där tältet och katterna också för den delen och traktorn ska med överallt, hehe. Vi sov hemma hos min mamma också i lördags för R skulle ut med grabbarna och jag ville inte sova ensam.




Lilla sjuklingen <3

1 kommentarer

Inger .

15 Mar 2010 16:39

Stackars lill killen som är sjuk nu igen.Hoppas att han kryar på sig snart så han orkar leka med traktorn och tältet. Grattis till den nya BEBBEN spännande att se om det blir en lille bror eller en lilla syster.Kramen Inger...

Kommentera

Publiceras ej