måndag

0kommentarer

Idag vaknade vi alla 3 med tuppen (dvs kl: 06:00!), pigga och glada, eller ja, jag och Maximilian var det inte R ;-) När vi hade vinkat och pussat hejdå till pappa så kokade jag ihop havregrynsgröt som vi åt framför tvn *ajjabajja på oss* och efteråt fick prinsen duscha och även jag fick en dusch jag med... Han rikta munstycket mot mig och vipps så var hela jag blöt, så det var bara för mig att hoppa in jag med :-) Sen fick Max gå till dagis tidigt idag för jag var tvungen att handla mat. Och nu sitter jag här mätt efter lunchen och ska väl röra mig mot jobbet snart..*urk*.



Skön stil när man äter yoghurt..





Något är väääldigt spännande på tvn ;-)




Max tyckte att Tyson skulle låna hans solglasögon när solen sken in i vardagsrummet, haha!

Kommentera

Publiceras ej