tisdag

1kommentarer

Kass uppdatering iknow. Men det har varit sjukstuga här hemma och jag har faktiskt inte haft någon ork att sitta framför datorn någon längre stund. Har mest varit hög på min hostmedicin som jag INTE tänker ta mer..! Varje morgon vaknar jag med världens huvudvärk och det har kännts som att jag är bakis i flera dagar nu, inte så överdrivet roligt och det är ju en liten påminnelse om hur skönt det är att inte dricka alkohol ;-)

I
dag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, jag har mest legat på soffan och mått illa och Maximilian har sprungit runt och lekt och busat som vanligt. Bella kom också förbi en stund här på eftermiddagen och det var trevligt, var så längesen vi sågs och nu måste vi bli bättre på att ses! Lagade en jättegod lasagne och enligt R och Max, jag själv känner ingen smak eftersom jag är så förkyld, så jag kan ju lika gärna käka papper eller något.. Men det var ju kul att det smakade för mina älsklingar i alla fall eftersom jag bara gick på känsla när jag ändå inte kunde smaka av maten :-)

Nej nu börjar huvudvärken slå till igen så jag bjuder på lite bilder istället!





Busar lite när vi var på banken igår :-)








Mmm apelsin..



Åh fy vad sur


Kasta bort!!!









Och detta gjorde min kära son på mig innan det var läggdags:



Han vart jättesur när R och han skulle gå upp från undervåningen så jag tog honom i knät och börja sjunga, då vände han sig om och gav mig en rak höger! Men sen skämdes han och jag fick massor med pussar och kramar som förlåt ;-P

1 kommentarer

Belinda

01 Apr 2010 19:16

Han kanske borde satsa på en boxnings karriär ;-)?

Kommentera

Publiceras ej