torsdag

2kommentarer

Idag är det jag som är hemma med Maximilian. Han har mest legat på soffan och vilat och kollat film, orkade bara leka en liten stund på förmiddagen, då ritade vi, lekte med hans traktor och tågbana. Medans han har legat där och jag gått runt och pulat lite, tvättat, satt på en diskmaskin och dammsugit. Tänkte att jag skulle skura imorgon och baka en äppelpaj som vi kan ha till Let's Dance, mumsigt!
Jag har knappt fått i honom något heller idag, det enda han har ätit är; välling, en banan, några russin, en tugga riskaka, 3 gifflar, en liten yoghurt, 2 skedar korvstroganoff och några muggar vatten..





F
attar inte vad som har hänt med mitt ansikte heller..(??) Har fått skitdålig hy och två finnar, jag som aldrig får finnar!! Är väl alla dessa gravidhormoner som tar över hela min kropp, buhu ;-) Håret är förjävligt också, har världens utväxt och jag får ingen styrsel på det(!), längtar tills våren verkligen är här och solen skiner, så mitt hår blir ljusare och man kan ha utsläppt utan att det lockar sig heeela tiden.. I-landsproblem iknow.


Nu ser jag ett litet blondt lurvigt huvud komma gåendes här vid köksbordet, så det är väl dags att byta film nu :-)

2 kommentarer

Ida

18 Mar 2010 17:43

Det är graviditeten som spökar :-) Känner igen det där jag.. Hoppas Maximilian blir piggare snart.. Lova är också lite hängig. Hon har varit förkyld i typ 1 månad nu, jag börjar tröttna på allt snor..

Inger .

19 Mar 2010 09:34

Men lilla gubben är han fortfarande sjuk!Skickar en jätte kram till honom.Han är FÖR GULLIG på dina bilder.Kramen till er från Inger...

Kommentera

Publiceras ej