torsdag

1kommentarer

Imorse när jag gick till jobbet låg mina två prinsar och sov på soffan <3 Tog en bild, men R blir nog lite kinkig om jag lägger upp den hihi ;-) Vi har nämligen sålt våran säng och den nya får vi inte förns i slutet av den här månaden...... Hela den här veckan har Maximilian varit jättekinkig(hostan) och vaknat mitt i natten och velat ligga brevid oss, trångt men mysigt..! Det har resulterat i att jag har sovit pissdåligt och har sedan suttit halvdöd på jobbet och knappt vetat vad jag håller på med.
Meeen imorgon är det fredag och då är det helg, woho! Jag ska ta med mig R och käka mat och gå på bio medans min mamma är här och passar lillskrutten.

Nu är tvätten klar att hängas upp och jag måste byta vatten till tulpanerna jag köpte till R i tisdags :-P

Bjuder på en liten överasskning till er som inte vet om det än:



Natti natti!

1 kommentarer

carolini

11 Mar 2010 17:32

meh jag vill ju också :P puss på magen

Kommentera

Publiceras ej