Pratar i telefon med Mummo

0kommentarer

Maximilian ville prata med min mamma i telefon och det fick han såklart göra, som alla andra dagar :-P Han gick runt (precis som sin pappa.....) och babbla och skulle visa vart bilarna åkte osv.







Och idag var vi ju på det efterlängtade UL, var jättekul! Men det är en riktig vilding där inne och det har jag ju också fått känna på, även om sparkarna inte är så starka, än.. Men han ville inte ligga still, låg och sparka, slängde med armarna, gjorde ledsen mun, gapade och gjorde tummen upp :-P Så hon fick vara jättesnabb när hon skulle mäta och kolla att allt såg bra ut och vi fick bara en bild som var hyffsat bra på hans profil och sen en ganska suddig på beviset att det var en pojke :-) Så det blir jag och grabbarna! ;-)




Nej nu ska jag bära ner min prins som somna på soffan förut, kram hej!

(Kl: 21: 23) U
ppdaterar lite eftersom det här är som en dagbok för mig och det är alltid kul att gå tillbaka och titta på datum osv senare vad man skrivit :-P Men jag fick i alla fall precis en spark som jag kände utanpå magen! Innan så har han legat med huvudet vid min navel och sparkat neråt och mot mit urinblåsa...men nu verkar han ha vänt sig, fast just nu i detta skedet när jag skriver så känner jag att han sparkar neråt igen, mot min stackars blåsa.. så nu måste jag springa, haha!

Kommentera

Publiceras ej