söndag

1kommentarer

Åh vilket härligt väder det var igår! Vi var ute precis hela dagen och till kvällen innan vi gick in så avslutade vi med lite grillning och Buzz spelande :-) R byggde ihop våran nya grill och slipade utemöblerna medans jag låg i rabatterna och försökte få lite ordning, Max han sprang runt och busade med Sara och hjälpte mig att bära bort ogräset.
Både jag och R fick lite sovmorgon också, ända till 07:30! ;-) Annars brukar ju Maximilian slå upp sina blå runt 6-snåret, så vi alla var väldigt utvilade och när vi satt vid frukostbordet såg jag att vi alla tre hade fått lite färg efter att ha varit ute hela dagen igår, så nu vågar man väl hoppas att våren/sommaren äntligen är här?! :-P

N
u är mina grabbar på badhuset och har roligt och jag ska sätta igång och dammsuga och dona innan dom kommer hem igen och det är dags att börja med middagen :-) Hemmet är fullt av gräs och annat jox efter att vi har sprungit ut och in igår med tofflor och haft öppet överallt....

1 kommentarer

Mummo

16 May 2010 20:21

Ni är så duktiga :)

Och fint fint vart det! :)

Va han är gullig, min lilla ögonsten! :-*



Kram Kram Fr Mummo.

Kommentera

Publiceras ej