tisdag

0kommentarer

Helgen var fylld med god mat, trevligt folk och sällskap. Fast jag har blivit sämre nu igen, eller min förkylning rättare sagt.. Så igår var jag hemma från jobbet och var till läkaren också för jag har inte hört något på mitt högra öra sen i måndags förra veckan!! Men det var bara igen svullet av förkylningen, så jag hade inte blivit döv ;-) Men nu har jag fått penicillin så jag hoppas att jag börjar höra snart igen och att den här förbaskade förkylningen ger med sig snart, har ju varit sjuk i nästan 3 månader nu!
Och idag har jag legat precis hela dagen. Har haft en sån migrän sen igårkväll så jag har inte vetat vart jag skulle ta vägen(!), kräks har jag också gjort hela dagen, dom där tabletterna jag fick av barnmorskan hjälper inte ett piss.. Men men nya tag imorgon och jag hoppas att jag blir piggare snart så jag kan gå och jobba igen.

Och imorgon fyller min stora älskling hela 28 år! Så jag tänkte försöka ta mig ner till stan imorgon och köpa någon present och handla till middagen som vi ska äta :-) Jag hoppas bara att jag orkar det och inte känner mig allt för dålig..

Nu ska jag krypa ner i soffan brevid min älskling, lägger upp lite bilder imorgon från helgen och så.
Och vi skänker en tanke till min älskade farfar som ligger på sjukhus, krya på dig världens bästa farfar, vi älskar dig!!! <3

Kommentera

Publiceras ej