1 november

2kommentarer

Jaha då var november månad här och solen skiner för fullt! Ändå har vi inte orkat gjort något speciellt idag.. Max sitter just nu och spelar tv-spel, Vincent sover och jag har plockat lite här hemma. När dom kom hem igår kändes det som att en orkan hade dragit in i lägenhet, så det behövdes verkligen städas undan lite här hemma :-P
M
aximilian hade saknat både mig och Vincent massor märkte man igår, han skrek "MAMMA" när jag öppnade dörren och sen satt han i min famn hela kvällen och pussade lite då och då på lillebror. Imorse var han sötast, Vincent låg på en kudde i vår säng så låg han brevid och bara titta honom i ögonen och log hela tiden. Känns skönt att han har blivit lite mammig nu igen eftersom han har varit sååå pappig dom senaste 2 månaderna, hehe.

Imorgon ska jag tillbaka till BVC och kolla om V's öga har blivit bättre, sämre eller oförändrat. Jag tycker att det ser likadant ut, fast kanske lite mindre svullet bara.. Det ser ut att göra ont, men jag hoppas i alla fall att det inte gör det. Och sen får vi väl se hur mycket han har gått upp den här veckan! Dubbelhakan byggs bara på, så gått upp har han i alla fall gjort ;-)



2 kommentarer

Anonym

01 Nov 2010 16:44

Han är för SÖT en riktigt liten knubbis,så kram go..

fammis

Mamma

01 Nov 2010 19:49

Kommentera

Publiceras ej