älskar er mest av allt i världen!

4kommentarer

4 kommentarer

Sandra

04 Nov 2010 18:45

Heej!

Vilka söta bilder!

Har ett gäng sånna på Alexander och Theo också :)



Ja men det ska jag absolut göra.

Det blir riktigt trist sen kan jag tro när man går tillbaka till vardagen.



Har du blivit "ensam" eller har R ledigt veckan ut?



kram kram

Anonym

05 Nov 2010 17:23

Syskonkärlek när den är som bäst!!!!

kram till er alla famis

sandra

06 Nov 2010 22:42

Heej!



Jo jag vill ju också ge närhet genom att amma så jag ska försöka morgon och kväll. Pumpade du annars?



Jag gav också upp för lätt med Alexander men Malin körde ersättning till Maja och det kändes så smidigt och enkelt så ja gav upp istället för att försöka kämpa.



Jo annars funkar allt oförskämt bra här hemma, Alexander är väldigt mysig och visar inga tecken på svartsjuka. Ännu. Men det kan ju komma senare..



Går allt bra för er där hemma??



Kramis!

Linda

07 Nov 2010 21:12

Vilka underbara bilder på dina söta killar:)

Kommentera

Publiceras ej