efterkontroll

0kommentarer

Idag var jag och Vincent och träffade min barnmorska, medans Max var här hemma med Mummo. Var lika trevligt som vanligt och träffa henne och hon tyckte såklart att lilla V var jättesöt och go! Vi prata om min förlossning, hur det är att vara en 2barnsmamma, hur Maximilian har reagerat på att få en lillebror och ja, lite allt möjligt. OCH preventivmedel såklart! Jag sa det att även om det inte har varit jobbigt med två barn hitills så tycker vi (just nu i alla fall..) att två barn räcker och då väljer jag att ha spiral så slipper man tänka på p-piller, p-ringar och vad allt nu heter.. Känns tråkigt att säga hejdå på ett sätt till henne eftersom hon har varit med under mina två graviditeter och varit ett så bra stöd. Men vi ses en gång till där i februari, så då ska jag ta med båda barnen så ska dom få ge en liten present till henne som tack för allt :-)



Morgon-mys med mormor

Kommentera

Publiceras ej