god morgon

2kommentarer

Här är vi nyvakna och Maximilian var den som vaknade sist, som vanligt. Han är alltså ledig  ifrån dagis den här veckan om ni undrar varför han är hemma, hehe.. Imorgon ska han åka till Örebro med min mamma, moster och mina yngsta kusiner så ska dom gå på ett äventyrsbad där och sen sova på hotell, Max kommer att bli skitglad, det vet jag! :-) Sitter här och försöker  få i mig lite yoghurt, men det går ju så TRÖGT! När kommer matlusten tillbaka igentligen? Jag har inte varit hungrig på över 3 veckor nu och jag vill ju äta..men det känns bara som att allt ska komma upp igen då.

Satt och läste lite på Familjeliv igår om det här med Vincents öga och där var det folk som också hade barn med trånga tårkanaler och på vissa försvann det efter 4månader och på andra efter ETT ÅR(!) och på en del så växte dom ifrån det snabbt.. hoppas att inte lilla V behöver ha det allt för länge till i alla fall.. Det ser ju liksom ut som att han har ögoninflammation eller något, fast han inte har det, han är ju fullt frisk bara att hans ena öga krånglar :-(

Nej nu måste jag få i mig den här äckliga yoghurten och hoppa in i en dusch, BVC nästa!





Älskar er mina pussgurkor!

2 kommentarer

Jossan

02 Nov 2010 11:32

Du ser inte heller så ofräsch ut... Roligt att max får lite "extra" uppmärksamhet nu så att han känner sig gömd bakom lillebrorsan:) han verkar vääldigt stolt iaf!! Kraamis

Anonym

03 Nov 2010 11:35

Man ser mer och mer att dom är bröder, två riktiga

sötnosar...

fammis

Kommentera

Publiceras ej