jag är störd, PÅ RIKTIGT!

0kommentarer

Nu finns det ingen annan lösning än att jag måste tatuera armen! Jag har kliat sönder min vänstra arm, fyfan.. I slutet på graviditeten fick jag sån där klåda och börja klia mig lite överallt, mest på armarna och ryggen. Jag kliade mest under natten för på dagen fick jag gå och tänka hela tiden på att INTE klia, inte så mycket i alla fall. Jag kunde vakna på morgonen och så hade jag sår på armen och ryggen och då blev det ju sårskorpor och det kliar ju så in i h*lvete! Och sen har det bara fortsatt så och nu har jag låtit bli och klia och vad har jag nu då? JO VITA SMALA SKITFULA ÄRR! Syns ju inte sådär jättemycket, men man ser och det kommer att synas ännu mer sen när sommaren kommer och man blir lite brun, usch usch usch. Jaja jag har ju velat tatuera armen länge nu, så nu behöver jag ju inte ens fundera längre, hellre något snyggt på armen än fula ärr!

Vi har varit på BVC idag efter lämning på dagis. Max skrek efter mig och banka på rutan, jag försökte se glad ut och vinka hejdå med en stor klump i halsen. Shit vad jobbigt det är när han blir så ledsen.. På BVC gick allt bra, han växer bra både på längden och bredden. Skorv har han också börjat få, bara han inte får en sån där kaka på skallen som Maximilian fick. Snöar och blåser gör det också, men det kanske ni har märkt??? Och snart ska man ut i det igen. Måste bara plocka undan här hemma för jag orkade aldrig göra det igår. Max röjjde som en galning efter middagen och det ligger leksaker precis överallt! Ska passa på och göra det medans lillplutten ligger och sover i sovgungan <3

Kommentera

Publiceras ej