lördag

0kommentarer

Vincent väckte mig strax innan 7. Då fick han ny blöja och mat och nu ligger han här brevid mig och sover igen..R stackaren var tvungen och jobba idag, men bara fram till lunch, så han är ju hemma snart igen. 
MÅSTE BARA SÄGA ATT JÄÄÄVLAR VAD GRYM JAY VAR IGÅR!
Vincent hade en pissig kväll igår, han var mest övertrött, skrek och ville absolut inte sova! Så fort jag eller R la honom ifrån oss så börja han skrika.. Och för första gången i sitt korta liv så var han vaken till kl 22:30, han brukar somna samtidigt som Maximilian på kvällen dvs mellan 7-8 på kvällen, men han kanske kände att storebrorsan inte var hemma(?) Hehe. Men sen så sov han ju till strax innan 7 så jag ska inte klaga.

Idag är det snö ute, så jag kan tänka mig att det är en glad Max som vaknar hemma hos mormor och A! Och idag kommer min fina vän Bella hit på besök, vi ses alldeles för sällan numera, men då hinner man ju sakna varann lite extra mycket istället :-)



Kommentera

Publiceras ej