metallica

2kommentarer

Vincent sitter här på bordet brevid mig i babysittern. Han kommer att somna vilken sekund som helst.. Man får passa honom hela tiden nu när han sitter i den, för helt plötsligt så kan han hänga framåtlutad! Han rör på sig som ja, jag vet inte vad och man märker för varje dag hur stark han börjar bli nu, min lilla knubbis! 
Idag gick det bra och lämna M på dagis, han pussa och krama mig (även kompisen Henke kom fram och krama på mig/oss, haha) sen stod han och vinka i fönstret innan han sprang iväg till kompisarna. Sen tog jag en liten promenad och snacka om träningspass och pulsa sig fram med vagnen i backar och på vägar där dom inte har röjjt bort snön! Sen fick jag skotta bort det värsta här utanför, kommer väl få skotta lite ikväll igen så man kommer ut imorgonbitti, hehe. Och nu sitter jag här helt slut! Ska laga lite lunch snart, lax, potatis och sallad MUMS!


METALLICA tröjan på såklart!

2 kommentarer

Anonym

25 Nov 2010 14:24

Blir så sugen på lax,men här blir det pannkaka.

Vilken rund och god kille ni har där!!!

kram fammis

Ida

25 Nov 2010 14:53

Hehe.. vilken tuff tröja. Han är ju så söt!



Tänkte kolla om du har facebook? :-D Om du har det och vill såklart så får du gärna lägga till mig.. Ida Ullsten söker du på.. jag är en liten fb-nörd och tänkte att det kunde vara kul att lägga till dig. (om du vill)



Kram!



Kram

Kommentera

Publiceras ej