onsdag

1kommentarer

Barnen sover, gubben sover, katten sover och snart ska jag också lägga mig.. Idag var jag och V nere på stan och lunchade med Izabella innan det var dags och hämta prinsen på dagis. Vi gick förbi den nyöppnade Coop affären och köpte lite bröd och mjölk, Max fick äta tårta där också (inte världens bästa mellis kanske...). Izabella följde med oss hem och stannade på middag, även min lillebror kom. Sen satt vi bara och pratade och drack iste.
Imorgon ska jag ta en långpromenad efter att jag har lämnat Maximilian, känns som att det börjar bli dags och röra på sig lite nu ;-) Har ju legat på latsidan på den fronten i 5 veckor!


Jag idag..







1 kommentarer

Fia

19 Nov 2010 09:53

Vi va också förbi Coop, fast i tisdagskväll. Butiken va stor och så, men inte så bra priser för att vara så stor butik. Men de lär ändå ta en del av våra kunder :-( Flyttkartongerna går mot Bergvik!

Kommentera

Publiceras ej