onsdag

1kommentarer

Nu är Maximilian i Örebro på det där megastora äventyrsbadet och har det jättekul kan jag tänka mig. Jag och Vincent har varit på mitt jobb och hälsat på. Och när vi var påväg dit så höll jag ärligt talat på att blåsa bort(!) Mitt paraply blåste sönder och vagnen fick jag hålla ett järngrepp om, jisses.. Men när vi var klara där och sedan var påväg ner till stan så hade det som tur var slutat regna. Så just nu är mitt hår JÄTTElockigt och tovigt, stackars er om det var någon som såg mig där nere, haha.. Måste ha sett ut som en blöt hund!

Ikväll skulle min älskling laga något gott och sen köpte jag popcorn som vi kan mummsa på ikväll till Efterlyst. Känns lite tyst och tomt just nu här hemma..han får sluta åka bort min lilla fis! ;-) Men imorgon kommer han ju hem igen och sen ska vi mysa med Max farmor heeela helgen lång.

Jag och lillprinsen har legat här på soffan och myst hela eftermiddagen och så lär det väl förbli resten av kvällen också, bara för att man kan! *ler*



1 kommentarer

Fia

03 Nov 2010 21:44

Åh, tack för dina fina ord! Inte varje dag man hör sånt, speciellt inte från tjejer i sin egen ålder. Men jag försöker suga in det :-)



Du ska ju inte säga mkt, du ser hur fräsch ut som helst och du har liksom precis kläckt ur dig en bebis på över 3kg!! :-P

Kommentera

Publiceras ej