sliten..

1kommentarer

Vart ingen långpromenad efter att jag hade lämnat Maximilian på dagis.. Har så ont i magen. Har haft så fram och tillbaka i 2 veckor nu, men det börjar bara göra ondare nu när jag får det och det kommer oftare. Och jag tror inte att det är för att jag inte tål mjölk, för jag tar ju tabletter och då brukar det göra ont högre upp, nu är det långt ner istället. Och det inte eftervärkar eller något sånt, det här känns annorlunda..
Sovit som en kratta har man också gjort! Knät har värkt och bråkat med mig halva natten, är det inte det ena så är de det andra, suck liksom. Så idag blir det fortsatt myspys här hemma och jag hoppas verkligen att Max är sugen på att ligga och kolla på film när han kommer hem, hehe.

Idag är våra prinsar med i LT också :-) Tack min kära farmor för annonsen <3

1 kommentarer

sandra

19 Nov 2010 09:48

Såg annonsen, jätte fin bild



Håller med, är det inte det ena så är det de andra...



kraam

Kommentera

Publiceras ej