söndag

1kommentarer

Idag fick R testa på och vara själv med båda grabbarna i några timmar. Och det gick ju bra, såklart! Jag åkte med min mamma och A och storhandlade mat, vi svängde även in på leksaksaffären och kikade på  vad Maximilian kunde önska sig för roligt av dom i julklapp! Mamma hitta som vanligt en massa grejer hon ville köpa..ibland får man nästan hejda henne lite, men hon är ju världens bästa mormor så! <3

När jag kom tillbaka hem igen så var Sara här på besök
. Och senare på eftermiddag kom det över lite folk från min familj och fika. Min farbror som är jägare och min ena kusin har varit i Afrika och jagat, hur coolt är inte det liksom?! Så dom berätta om resan och allt häftigt dom hade vart med om.

Jag har 'pimpat' om Vincents babygym idag också! Figurerna som hängde där passade inte alls in med färgerna som resten av babygymmet är i och sen var dom så tråkiga..så jag hängde in lite sötare djur som han kan ligga och kolla/snacka med. Han verkade tycka om det i alla fall för han låg där länge och mös!

Nu ligger Vincent och sover, Max somnar vilken sekund som helst. Och jag ska kolla på dom ensamma mammorna och äta popcorn. R han tänkte datanörda ikväll och sen så gillar han ändå inte mina program, hehe...

1 kommentarer

Anonym

22 Nov 2010 19:12

aa de är en tvåa i dem vita på strindbergsvägen..skit mysigt.. min som jag har nu e för stor+dyr. kramis

Kommentera

Publiceras ej