svärmor på besök!

0kommentarer

Vi har haft barnens farmor här på besök från torsdag-tills idag. R har varit sjuk hela veckan och jag tänkte att jag skulle hitta på något med henne istället för att bara vara hemma, så jag tog med henne och kidsen till skärholmen och shoppade i fredags! Maximilian tyckte inte att det var ett dugg kul, kan ju såklart förstå honom också, hur kul är det för en 2-åring och gå och kolla på kläder i flera timmar? Men han fick lite donken mat och åka helikoptern som finns där, så då vart han lite gladare. Jag hittade lite smått och gott också! Och för första gången någonsin typ(?) så köpte jag inget till varken Max eller Vincent, utan bara till mig själv. Fast det var ju inte sådär överdrivet kul och handla till en själv heller, med tanke på att kroppen inte är exakt som man vill just nu, ni andra mammor vet vad jag menar ;-) Men men, det blir bra snart när man kommer igång med träningen igen!



I lördags var vi en sväng på stan, fast då fick Max stanna hemma för han har också blivit sjuk nu, stackaren.. Och sen hade vi myspys på kvällen och åt tacos. Och idag har vi bara legat. Maximilian väckte oss inatt och då hade han hög feber och spydde ner hela sig, eller han hosta så mycket att han spydde och sen ville han bara ligga tätt intill mig. Vincent var i alla fall snäll och lät mig sova till 09:00 och Max klev inte upp förns vid 11-tiden, så det vart en väldigt sen frukost för oss idag!

Vincent ligger just nu här i mitt knä och "pratar" för fulla muggar! Är så roligt nu när han orkar vara vaken längre stunder och han ler massor, är så underbart och se <3 Men så fort man ska ta kort så kniper han ihop munnen, så man får vara snabb, hehe!





Sorry för kassa mobilbilder men jag har varit lat och inte orkat ladda systemkameran..

Kommentera

Publiceras ej