tisdag

1kommentarer

Idag skippade vi dagis, så vi låg och gosa i sängen till kl 9! Skönt och vakna av sig själv och inte till en klocka som ringer 7 på morgonen.. Man blir så seg när det är mörkt på morgonen, annars så gillar jag faktiskt och gå upp tidigt. Och sen så känns det skönt och stanna inne idag när det är sånt busväder.

Just nu ligger grabbarna i en varsin ända av soffan och vilar. Vi har läst böcker, byggt tågbana, lekt med play-doh och dansat. Vincent har orkat vara med massor idag också, men han låg ju och sov typ hela dagen igår, kvällen och natten så han var pigg som en lärka och superglad!


Mäster-fotografen-Max.






Nej om jag också ska ta och lägga mig på soffan en stund, eller jag kanske borde ta tag och vika in den där tvätthögen som ligger och väntar på mig..? Nej soffan är mer lockande just nu!

1 kommentarer

Fia

23 Nov 2010 14:54

Gud så lika dom är. Jättesöta!

Kommentera

Publiceras ej