trotsmax.

2kommentarer

När jag var och hämta Max från dagis idag så ville han inte gå hem...! Han låg där i hallen och skrek och klädde av sig så fort jag hade klätt på honom något. Sen skulle han envisas med att gå 'myr-steg' hela vägen hem..och varje gång jag sa åt honom att gå snabbare (jag ville hinna skotta bort all snö innan det blev mörkt ute+innan Vincent vaknade och ville ha mat..), nej men då satt han sig ner och vägrade stå upp. Han vet ju verkligen vilka knappar han ska trycka på och ju mer arg jag blir destå roligare tycker han att det är och skrattar bara.. Aja men sen vart han glad i alla fall och hjälpte mig och skotta och så var allt bra, tills pappa klev innanför dörren, då börja han skrika och bråka igen. Sen vart han snäll och sa förlåt och pussa o krama mig. Då skulle han och R duscha och då fick han världens utbrott där inne, IGEN, utan anledning(?). Och så har det hållt på resten av eftermiddagen/kvällen...... Fast han satt här vid köksbordet innan det var dags för  sängen jättesnällt i mitt knä och så tittade vi leksakstidningarna och han visade vad han önska sig av tomten.
Nu ligger båda prinsarna och sover så jag och R ska kolla på tv och umgås lite <3




hjärtat!

2 kommentarer

Sandra

25 Nov 2010 23:26

Känner igen det där....

Trotts hela tiden här nästan! suck



Ju mer man säger till ju mer skrattar han och försöker slåss.. eller förstör något!



Fia

26 Nov 2010 08:11

Dansen är på Folkuniversitetet på söndagar.

Kul med simskola. Jag trodde lilleman skulle gilla det, men han gick på två lektioner, det va inte alls hans grej, trots att han älskar att bada här hemma och när vi är utomlands... :-(

Kommentera

Publiceras ej