6 dagar kvar!

5kommentarer

Idag är det 6 dagar kvar till BF och första dagen i oktober, så det blir ju en oktober bebis i alla fall, precis som jag ville :-) Just nu känns det inte som att jag ska föda snart och det är från dag till dag och från stund till stund som det bara känns jobbigt..

Min mamma är ju här hemma hos oss och dom här dagarna har vi vart ute i lekparken, promenerat mycket, vi har hunnit med lite shopping och bakat bullar. Jag har också hunnit vara hos BM och hon sa att allt såg fint ut och att jag nu är "redo för förlossning". Jag har en tid hos henne nästa onsdag, men hon trodde inte att vi skulle ses då. Men man vet ju aldrig :-) Igår och just nu känns det inte jobbigt att vara gravid, har inte haft så ont och jag orkade ta en promenad och slänga massa fula glas vi hade här hemma och massa kartonger och sen var jag och hämtade ut mina nya fiiiiiina stövlar med 14cm klack, I LIKE!

Men idag tänkte jag att jag bara skulle ligga på soffan, jag har så svårt att bara ligga still och inte göra ett smack! Är ju ute och går varje dag mellan en halvtimma till en timma eller så måste jag städa och fixa något här hemma, men idag tänkte jag att nää.. jag kanske måste vila och inte göra något alls, så kanske det sätter igång(?) Sen så kan det ju vara skönt och vila, för sen blir det ingen vila, haha!

Nu ska jag kramas i soffan med världens gosigaste kille! Puss på er

5 kommentarer

jossan

01 Oct 2010 09:28

sv: tack!! Det låter som att någon är redo för en bebis.

Anonym

01 Oct 2010 10:53

Ge världens goaste kille en kram från fammis med

Sandra

01 Oct 2010 15:15

Va spännande gumman!

Snart kommer v.



Jag känner inget alls längre.. Man blir lite frustrerad fast det är rätt skönt med tanke på att jag är så täppt i nästan och då är det svårt med lustgasen på förlossningen :)



Håller tummarna här nu!



kram

Jossan

03 Oct 2010 09:58

Jaaa. Åh du har snart två godingar!! Lyx;)

emelie

03 Oct 2010 14:43

gud va kul att du snart är tvåbarnsmami =D sweet.

Kommentera

Publiceras ej