BF+2

1kommentarer

Okej nu börjar det bli lite seeeegt... Kan ju vara för att prinsen inte  är hemma också. Han är hemma hos mummo och A har det roligt och ska stanna där tills imorgon!

Igår var jag och R iväg på en massa äventyr, så kvällen tillbringades i soffan med kinamat och massa godis+läsk. Runt 11-tiden gav jag upp och la mig i sängen istället och skulle kolla klart på filmen, men somna såklart.. Då kunde R passa på och sitta vid sin nya dator som vi hämta igår, hehe ;-)

N
u idag har jag bara legat på soffan eller i sängen och försökt vila, men jag känner i kroppen att jag börjar bli sååååå rastlös! Ska slänga in en tvätt och sen ska vi ta en promenad och hämta ut mina grejer som har kommit från Nelly :-)

Känns så tråkigt att man inte känner nånting, inte ens en liten förvärk eller att sammandragningarna gör ont, inte ens pyttelite.. :-( Jaja, en vacker dag (SNART hoppas jag/vi) så säger det väl bara pang bom och sen ångrar jag mig väl för att ens ha 'längtat' efter och föda, haha!

1 kommentarer

Sandra

09 Oct 2010 15:29

Hehehe.. ja visst är det tomt utan Prinsarna hemma.

Snart kommer V, utan förvarning tror jag :)



Fint du gjort på bloggen



kram

Kommentera

Publiceras ej