halva familjen är borta!

1kommentarer

Nu har R och Maximilian åkt till Norrköping för att hälsa på farmor, Johan och Bella och på söndag ska dom på Kelvins dop! :-) Jag kände att jag inte orkade åka iväg nånstans just nu med en 3 veckors..så då myser jag och Vincent här hemma istället. Och jag tror att han blir lite extra glad av att få ha mamma heeelt för sig själv, hehe..
Max var jätteivrig här på morgonen för att han skulle få åka tåg med pappa och packa sin lilla ryggsäck med en massa leksaker som han och farmor skulle leka med. Sen fick jag tusen pussar och kramar innan dom begav sig, saknar dom redan..

Nej nu vill min kära son att jag ska agera lite napp, kanske ska passa på och vila lite jag med då innan det är dags för en promenad?

1 kommentarer

Anonym

29 Oct 2010 15:59

Hoppas att du och lilljunior får en bra helg och att han inte har magknip.

Tack för i går var helt underbart att få träffa familjens senaste tillskott, han var helt bedårande söt...

fammis

Kommentera

Publiceras ej