ont i mamma-hjärtat..

3kommentarer

Det gör så ont i mig när lilla V har sån magknip och man blir ju så frustrerad när ingenting hjälper.. Har varit så i 3 kvällar, men igår var det värst, han skrek i fyra timmar och som tur var så var både min mamma och Sara här så mina armar och skalle kunde få avlastas och Maximilian hade någon som han kunde leka med och inte behövde känna att han vart åtsidosatt. R var nämligen iväg på festligheter och det hade ju varit tråkigt om jag hade vart helt ensam och hade behövt ringa hem honom..
Men idag verkar det vara lugnare, han har i alla fall inte varit ledsen något idag och ligger just nu i soffan och sover lite. Maximilian leker med sin nya polisstation som mormor skämde bort honom med igår.. Ni vill inte ens veta hur högt det tjuter när han trycker på alla knapparna och vrålar i polisradion, kan ju säga att det Inte uppskattades imorse kl 07:00, hehe ;-)









3 kommentarer

emelie

25 Oct 2010 09:46

gud va söt. vill också ha en söt liten familj.

Ida

25 Oct 2010 09:50

Sötkillarna! Usch vad jobbigt med magont. Det värker ju i hjärtat när man inget kan göra. Hoppas han är bättre nu.



Kram på er!

Anonym

25 Oct 2010 10:12

Vilka sötnosar, kommer så fort jag får möjlighet, förkylningen är borta till 90 procent...längtar efter er alla

fammis

Kommentera

Publiceras ej