snö!

0kommentarer

Vart lite snopen när jag uppe inatt vid 4-tiden och gjorde i ordning mat till lillprinsen, såg då massor med stora flingor och det var helt vitt på marken! Nu ser det mest slaskigt ut och snart lär den väl försvinna helt.. Hoppas det inte blir en lång vinter i år och INTE som förra året, fyfan..
När Maximilian vakna stod han vid altandörren med sina nya vinterskor i handen och ville ut och leka, så söt!

D
om här två senaste dagarna har vi varit iväg och flängt mest!
I onsdags var jag och R nere på banken och fixade bankkonton till Vincent, sen tog vi en snabblunch och sen var vi på jakt efter vintervantar + en tjockare mössa till M. Lite svårt och köpa grejer till honom just nu för allt måste vara med spindelmannen.... Inte för att han har sett spindelmannen nångång på tvn eller så, utan det är väl mest den där gubben i blåa trikåbrallor som han tycker är häftig. Om han fick välja så skulle han ha på sig sin spindelmannen pyjamas dygnet runt :-P
O
ch igår kom Erica, Andreas och sötis Lucas över och hälsade på. Sen åkte jag, mamma och Sara ut till Ica Maxi/skopunkten och handla lite. Och tur var väl att jag köpte nya vinterskor till prinsen eftersom det hade kommit snö idag!

Nej nu ska jag göra mig i ordning för snart ska vi iväg.. Ha en bra dag allihopa!

Kommentera

Publiceras ej