söndag

1kommentarer

Helgen har varit niiiiice!
Ifredags tvättade min kära mor mina fönster och jag försökte ligga på soffan och bara softa, gick ju ganska sådär.. Men jag lyckades sova senare på eftermiddagen istället och det var ju skönt!
Igår fixa och dona vi här ute inför hösten och vintern, det enda som behövs göras mer är att klippa ner buskarna och så. Sen röjjde jag och R lite nere i vår källare, tog fram en gammal vagn som prinsen ska få ha ståendes på dagis så han kan vila. Tog fram åkpåse och filt som också ska få ligga kvar..

Och idag har jag och min mamma varit för första gången på Barnbasar, herregud.. Människor överallt, galna människor för den delen också.. Jag är inte så mycket för begagnade kläder och sådär, men det fanns ju en massa annat man kunde hitta! Med oss hem fick vi en bärsele från babybjörn, ett kök med massa tillbehör till M, en jättefin åkpåse och ett babygym. Kollade såklart supernoga så allt var fräscht, fint och helt! Allt som allt betalade vi 365kr, som hittat alltså! Fast det fanns ju mycket junk också och jag vet inte om det riktigt var min grej och springa runt där.. Men nu har man ju testat och gå på sånt i alla fall!
Medans vi var där så har grabbarna varit och badat och simmat, som varje söndag och när vi kom hem med det nya köket så vart Maximilian sååå glad, han har lekt med det hela dagen :-)

Nu ska jag ta ett snack med min mage om att det börjar bli dags och komma ut därifrån ;-) Vill ju gosa och pussa på lilla V nu...och sen vill jag ha bort allt vatten i kroppen så jag kan börja ha snygga kläder och skor igen, haha!



Lik moffa, eller vad säger du moffa? ;)

1 kommentarer

Jossan

04 Oct 2010 11:54

Ååh va kul me nya grejer. Bärsele mååste ju va bra när man har en liten o en stor unge? Har ni köpt ny vagn också eller? En fråga bara. Jag tänkte söka till växthuset eftersom vi ska flytta dit. Hur gick du till väga med m? Eller vart ni placerade där? Kraaam

Kommentera

Publiceras ej