tisdag

1kommentarer

tjofadderittanlejj HEJ!

I
morse när klockan ringde var vi såååå trötta..speciellt Max. Men så blir det när man är uppe sent (21:00) när det är dagis dagen efter ;-) Jag vaknade inatt kl 3 och sen låg jag vaken, som vanligt.. Men nu känner jag mig ganska pigg i alla fall!
Prinsen är nu på dagis, mammsen ska snart åka till min lillebror som ligger hemma och är sjuk (hönsmorsa...) och jag ska ta en dusch och sen kommer Izabella och plockar upp mig så ska vi käka lunch på stan och hänga lite. Senare ikväll kommer Guss, Hanne och lilla Eline över på pizza och umgås :-)

Nej det blev bara en kort uppdatering och ingen bebis i sikte än, han verkar ha det mysigt där inne i min mage ;-)




Älskar dig min finis! <3

1 kommentarer

Sandra

05 Oct 2010 17:26

Jo jag funderar som sagt på det, ja eller har gjort det ett tag nu :)

Men jag är så fjantig och vill liksom inte åka dit och "ta upp plats"

Har du varit inne??



Ja nu är det dax för dom små att komma ut tycker jag!

Kramis!

Kommentera

Publiceras ej