torsdag

6kommentarer

Första natten här hemma gick prima skinka! Vi hoppas att det fortsätter så också, hehe.. Vincent vaknade en gång vid 4 och somnade om lika fort efter att ha fått lite mat. Sen vaknade vi hela familjen klockan åtta, pigga och glada! Då blev det mys i sängen innan frukost och sen somnade lilla V om igen. Jag och Maximilian låg och kramades i sängen hela förmiddagen och kollade på hans filmer, har saknat honom så mycket medans jag låg på BB så det var skönt och få vara lite ensam med honom :-)
S
en efter lunch så åkte R och Max till Huddinge sjukhus för att gå på den där efterkontrollen med hans hjärta och då fick jag sällskap av Belinda och Izabella, senare kom också moster Pia över, alla ville såklart mysa med lillprinsen :-P När grabbarna kom hem igen vart det fullt ös och Max busade med tjejerna hela eftermiddagen och kvällen och sen deckade han stenhårt i sängen!




storebror & lillebror <3





Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla tv tills jag somnar, ska bli så skönt, har längtat efter den under dom här dagarna!

6 kommentarer

Sandra

15 Oct 2010 09:24

Skönt att det går bra!

Gud vad jag längtar ännu mer när jag ser dina bilder :)



Men som sagt, dom får gärna sprida ut sina dagar liiiite :)

Bäst vore ju om man gick över så det blir en i nov men det orkar jag nog inte :) Och tror inte den lille vill vara inne så länge heller.. hehe...



Nä nu ska jag snart dra mig ur sängen och ner på stan lite snabbt sen ska jag hem och baka ett gäng muffins, chokladbollar och en kladdkaka.



Ha en toppen fredag!

Super fint väder men kallt, 4 grader burr

Nicole

15 Oct 2010 09:43

Gud vad söt han är!!

vad är det med max hjärt??

kram o lycka till me lillprinsen!

Anonym

15 Oct 2010 10:44

Dom är för goa småprinsarna..

Fammis

Ida

15 Oct 2010 13:03

Herregud så söt han är lillkillen!

Förstår att det är skönt att vara hemma igen.

Så skönt att allt har funkat bra hittills också!



Jag har kommenterat tidigare också, men dom kommentarerna verkar inte synas? Om du inte har sett dom så GRATTIS än en gång iallafall :-)



Kramar

cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

15 Oct 2010 19:55

Vilken fin blogg :) Kan inte säga mer att jag är lite avensjuk på att du fått eran andra son :) Vill att min son ska födas :P hihi, men tyvärr har jag 1,5 månade kvar :)



va roligt att han föddes 101010 :) hihi.. Jag kan hoppas att lillebor kaske vill titta ut lite tidigare och komma 101112 ;D hihi



kram på dig och grattis till er andra son! :)

emelie

17 Oct 2010 19:56

men.. underbart! :D

Kommentera

Publiceras ej