torsdag den 7:e oktober

4kommentarer

Idag är det dagen med stort D, men ingen Vincent har än så länge kommit :-) Men jag klagar faktiskt inte heller.. Jag har inte ont nånstans, några jobbiga förvärkar eller känner mig speciellt tung. Det enda är att jag är så trött hela tiden, men då är det ju bara att lägga sig och vila. Han kommer när han är redo och just nu verkar han ha det väldigt bra i min mage, även om jag själv skulle tycka att det var mysigare om han var här ute så man fick ligga och snusa på honom, hehe.. <3

I
går var jag hos BM och hon vart rätt snopen när jag satt där ute i väntrummet, hon spärra upp ögonen och sa "Men va är DU här??" Hon trodde ju att lillebror skulle ha kommit vid det här laget.. Allt såg i alla fall fint ut både med mig och lilla V och när jag skulle resa mig och promenera hem igen sa hon: "Men tiden du har nästa onsdag..då ses vi i alla fall INTE" Men jag sa bara att det får vi väl se.. ;-P

I
dag har jag bara legat och latat mig i sängen hela förmiddagen.. Kollat film med lillprinsen, läst böcker och kramats. Vi skulle igentligen ha varit på Huddinge sjukhus med honom idag för att kolla hjärtat, men min kära sambo gjorde illa foten igår på innebandymatchen så han kan knappt gå, så vi boka om tiden. Och jag vill inte åka dit ensam, även om min mamma skulle ha kunnat följa med, men jag Vet att Maximilian vill ha pappa med sig, han hatar sjukhus och blir alltid så ledsen.. Och sen så är det ändå inget och oroa sig för, det är bara en kontroll. Och han mår ju jättebra i övrigt, är pigg, orkar leka och springa runt och har inget problem med hjärtat.

Nu ligger dom andra i sängen och tittar film så jag ska ta och röjja upp lite här på övervåningen och sätta på en diskmaskin. Ciao!

4 kommentarer

Sanna

07 Oct 2010 22:28

Hej! Vet ni om att Zlatans söner också heter Maximillian och Vincent? Lite kul =) Förresten så tycker jag att han kan komma på söndag så får han ett riktigt coolt personnr 101010 Lycka till!

Mervi

08 Oct 2010 12:36

Jag hejar också på 101010! :)

Mimmi

08 Oct 2010 22:46

Vad fina ni är på bilden :) hoppas bebis kommer snart! Lycka till! :):):)

mimmi

09 Oct 2010 11:34

din blogg är ju okså fin :) jag älskar dom där på sidan som håller räkning på allting :D supergulligt! hur går det med magen då? antar att det är ganska tungt nu..? :)

Kommentera

Publiceras ej