calle 3 år!

0kommentarer

Idag blir min sötis kusin Calle 3år, grattis grattis! <3 Och min lilla pluttis Vincent blir 4  månader, aaw. Som förövrigt inte har någon allergi! Utan det är ärftlig eksem från R's sida av släkten där flera av dom har eksem. Så det är bara att smörja smörja & smörja. Maximilian hade ju inte alls såhär mycket som V, utan han hade bara lite bakom öronen och det hade han ganska länge och försvann när han var runt 1½år.. Men dom sa att det kan ju växa bort, eller komma tillbaka senare i livet, så man får väl hoppas på det bästa :-)

Efter att vi vara klara på sjukhuset igår så åkte jag, Karro, Oliver och V till IKEA.
Och som jag längtat! Var evigheter sen jag var där. Köpte lite småkraffs och sen spana jag in vilka nya hallmöbler vi ska köpa (ska sälja dom vi har nu, jättefina från Indiska om någon vill köpa så hojta till! kan lägga in bild sen) och sen en byrå som vi ska ha i sovrummet, för just nu har vi NOLL förvaring till handdukar, påslakan, lakan osv.. Vi hade ju en garderob som vi hade allt det i, men nu har ju Vincent den full med sina kläder, så det behövs verkligen!



Kommentera

Publiceras ej