farbror doktorn

1kommentarer

Ja han tyckte att Vincent var en jättefin, glad & stark liten kille! All eksem hade ju typ försvunnit imorse, eller det gjorde det redan igårkväll när det var läggdags. Så idag var han bara lite torr på vissa ställen på kroppen, men aja.. Imorgon ska vi i alla fall till sjukhuset och göra ett pricktest för mjölk, katt&hund och ägg. Så får vi väl se om det visar något! Men eftersom han är en liten kräkis så skulle det inte förvåna mig om han är allgerisk mot mjölk, hoppas hoppas inte. Jag berätta också att jag har börjat ge honom lite smakportioner och gröt och det tyckte han verkligen att jag skulle fortsätta med. Och eftersom han inte har visat några tecken på att ha fått ont i magen så ska jag börja ge några fler skedar och oftare :-)

Nu blir det soffläge tills det är dags att hämta M på dagis, Vincent skulle envisas med att gå upp kl 04:00 imorse..*suck*.

1 kommentarer

jossan- mamma till aleksander

08 Feb 2011 12:49

Åh, mat redan... BRA DÄR. Jag tror det gynnar er. Aleks åt när han va tre månader. Han äter som en HÄST idag.



Jäkla rackar unge han är. SÅ jäkla söt. Kan tänka mig att han och M är ruggigt lika som små.

Kommentera

Publiceras ej