fredag=ätar dag

1kommentarer

Men jag har ingen lust att äta..OMG det är något fel på mig! ;-) Idag är jag trött. Sliten morsa. Lär väl ha sett ut som världens värsta yrväder när jag sprang ner till stan snabbt idag.. Var ju tvungen att införskaffa alkohol tills imorgon, tjejer nu är det nära! haha.. Eftersom båda grabbarna somnade sviiiintidigt igår så rubbades Maximilians sömn. Han vakna kl 02:00 och trodde att det var morgon(?) Vi kolla på Pippi Långstrump och sen mer eller mindre tvingade jag honom att somna om och när Vincent sen vakna kl 06:00 var jag dödstrött så R fick gå upp med honom..

En dusch och sova låter väääldigt lockande just nu..japp det blir så!

1 kommentarer

sandra

25 Feb 2011 20:59

Nej, håller du på bli sjuk????



Ja men visst är det fina kläder.

Alexander passar så bra i färg så det är kul att handla till honom. Billigt och bra också, perfekt att ha på dagis :)



NU ÄR DET NÄRA!!!



kraaam

Kommentera

Publiceras ej