god morgon

3kommentarer

Här har vi varit vakna sen 05:30! Då satte den minsta krabaten igång och bajsa TRE blöjor på raken..märks att han har börjat äta lite smakportioner nu ;-) Vincent somna om ganska fort efter att han hade blivit insmord + lite lek&bus med storebrorsan. Så då låg jag och Max och tittade på Bolibompa i sängen innan vi klev upp för att äta lite frukost.

Jag hade tänkt att jag skulle gå till läkaren idag med Maximilian. Meeen han har inte hostat eller haft feber på hela natten (och sen hade han bara lite feber igåreftermiddag..) Men han är ju liksom pigg annars och orkar leka, bråka med mig och äter lika bra som vanligt. Så jag avvaktar lite med att ringa..
Jag känner mig bättre idag också, så det är ju skönt! Har bara liite lite hosta.

3 kommentarer

Jossan

02 Feb 2011 08:16

Åh va mysigt.. Jag vill ju liksom inte flasha hela min taniga bleka kropp så det får bli Morgon eller förmiddag för oss också.

sandra

02 Feb 2011 10:01

Hehehe.. jo man va lite less kameran där. Då hade hon tagit typ 100 bilder när vi stog där frammde +resten av släkten. Men men.



Skönt att Max mår bättre!

kram

Anonym

02 Feb 2011 10:39

Börjat träna till Vasaloppet??

Famis kommer och hejar.

Kommentera

Publiceras ej