idag är det Max & Maximilians dag!

2kommentarer

Idag har lilla bubben namnsdag, dubbelt upp! ;-) Men han verkar inte så glad för det, men vem orkar vara glad när man är sjuk(?).. Och jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. M har feberyrat hela natten och varit ledsen i sömnen. När R's klocka ringde 05:50 klev Max upp med honom och när han hade gått till jobbet kom han ner och väckte mig, trodde jag skulle dö.. Var så trött så jag fick inte ens upp ögonen. Och när jag väl fick det och satt mig upp kände jag hur halsen värkte, fick inte fram ett ljud, huvudet skrek och jag mådde grymt illa..kul. Hoppas Vincent klarar sig! Och att jag slipper bli värre än såhär..
Så nu sitter jag här och är jättesnurrig i skallen för att jag är så trött och huvudvärken vägrar ge med sig..! Och det blir ju inte bättre utav att Max gnäller och är ledsen var 5:e minut.

Mysa med barnen i soffan & sängen framför filmer låter som en bra idé idag..

2 kommentarer

Jossan

01 Feb 2011 08:29

Usch va jobbigt! Ja han e frisk nu. Va en ordentlig jävla sjuka han åkte på alltså! Hoppas V klarar sig.. Dem större är väl mer hanterbara när dem är sjuka. Kram

emelie

01 Feb 2011 09:32

svar / så lite så gumman!

det är faktiskt effektivt, iaf för mej!

Kommentera

Publiceras ej