mamma

4kommentarer

Åh vad skönt, min mamma kommer hit idag och ska sova kvar. Maximilian är så less på mig nu, han bara bråkar med mig non-stop! Så då kan han få busa med mormor istället och jag ska få gå ut och få lite frisk luft och rensa hjärnan.. Känns som att jag har  behövt vara arg i 3 dagar nu. "Nej rör inte den", "NEJ sa jag!", "Nu får du gå in på ditt rum", "Slå INTE Vincent", "Ska jag bli arg på dig?!" osv osv.. Ni andra mammor med barn i trotsåldern vet exakt vad jag pratar om ;-)
Och sen tänkte jag att om Max håller sig feberfri tills imorgon så ska vi gå till lekparken med mellis i några timmar, så blir han glad <3


4 kommentarer

jossan-Mamma till Aleksander

02 Feb 2011 21:03

han är ju så jäkla sööt.-klämmer-

Ida

02 Feb 2011 22:09

Vet EXAKT vad du menar och hur himla energikrävande och frusterande det är..

sandra

03 Feb 2011 10:32

Jo jag håller med Ida, man vet precis hur det är... Kramiiis

Eve

04 Feb 2011 11:11

Jag känner igen mig JÄTTE mycket. William är super super jobbig nu förtiden, ska slå på Colin, skriker rätt ut och slår mig, slänger saker och lyssnar inte.....



Hoppas allt är bra med er :)?



Puss



Såååååå söööt plutten är!

Kommentera

Publiceras ej