och så var det fredag!

0kommentarer

Inatt har jag i alla fall fått sova utan att bli störd! Och då gjorde det inget heller att Vincent vakna 06:15, för då hade jag fått mina 8 timmar SKÖNT! Maximilian har förövrigt gråtit och vart ledsen sen R gick till jobbet, han vill att pappa ska komma hem.. Jag har tänkt att vi skulle ha en liten shopping-dag idag, han (och jag) ska få välja några nya kläder och en leksak från leksaksaffären + att det blir lunch med tjejerna <3 Max har börjat växa ur alla sina jeans nu och mjukisbyxor, t-shirtarna och tröjorna sitter fortfarande rätt bra, men det behövs lite nya byxor och munkjackor.. Men det är ju bara kul! Var ju ett år sen sist han bytte storlek, hehe. Sen så när R slutar jobba så ska han ta med M till badhuset och bada lite, det var ju ett tag sen eftersom han har varit förkyld & vi har börjat på dansen, men då kommer han bli jätteglad! :-) Vi får se om jag och Vincent följer med..vet inte om jag är mogen att visa upp min kropp ÄN, haha!

Nej nu är det frukostajm!

Kommentera

Publiceras ej