onsdag

1kommentarer

Idag hade vi tid på BVC, igen. Skulle kolla hur mycket han hade gått upp på en vecka nu när vi har börjat med lite mat, gröt och välling. Förra veckan när vi var där så hade han inte gått upp så mycket, 220gram på 3 veckor..Men det berodde ju på att han hade haft eksem och har kräkts mycket av ersättningen. Men idag så hade han gått upp nästan 300gram på en vecka och vuxit en halv cm, så det var ju inte illa pinkat! Så nu skulle vi sluta helt med ersättning och fortsätta med mat, gröt och välling istället, för det spyr han ju inte av :-)
Efter att vi hade varit där så kilade vi ner till stan och mötte upp Sandra & Frida + smågrabbarna. Åt lunch och snackade lite skit. Och sen skulle Sandra vidare så då gick vi och glodde runt i affärerna, såg lite grejer jag vill köpa till kidsen..så jag tänkte att jag skulle ta med Maximilian (och Vincent såklart) ner till stan på fredag när han är ledig från dagis, så kanske det blir lite shopping!

Nej nu ska jag slänga mig på sofflocket och vila ögonen en stund innan Efterlyst börjar..

       

1 kommentarer

jossan- mamma till aleksander

16 Feb 2011 22:01

ja, så jävla söta... även fast han blir mer och mer krävande och jag inte räcker till så är den här åldern den bästa hittils. Han är liksom en POJKE nu.

En pojke med högfärs-hosta, haha.

kram

Kommentera

Publiceras ej